Cem ADRİAN

apar topar koştura koştura konsere gittik. kulaklıktan dinlerken bile kalp atışlarının ritmini değiştiren bi adamı canlı canlı dinlemenin keyfi de başka oldu. işin komik tarafı bizi bişey zannettiler sanırım protokole alalım sizi dediler. cemin gelmesini sabırsızlıkla beklerken bi de en önden izledim dinledim mükkemmeldi. tam "körün istediği..." sözüne uygun oldu yani :)) ama adam gerçekten sanki şarkı yazıp sölemek için yaratılmış :) ha bi de ertesi gün feridun amca geldi :) o da çok güzeldi yağmurun altında sırıl sıklam olduk ama değdi valla ..

yağmurlar içime içime yağıyor içimdeki kuraklık bitmiyor

bitmez sandığım yollar aynı çıkmazda tükeniyor

çünkü yoksun gelmiyorsun bir çığ gibi büyüyorsun...

ha bi de eski sevgilimin karısı öğrenmiş görüştüğümüzü :)) artık görüşmüyoruz arkadaş falan hikaye yaniii :))) yazık kadın boşu boşuna üzmesin kendini diye ne dil döktüm yaaa ama allahtan barıştılar en azından vicdanım rahat huzurluyum ;)  

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !